خواهی نشوی رسوا،هم رنگ جماعت شو

این جمله بهترین تعریف برای خرید یک هدیه خاص و جذابه.

هممون میدونیم که پیدا کردن یک هدیه تبلیغاتی که هم جذاب باشه،هم قیمت خوبی داشته باشه و هم مناسب با نیاز و برند شما باشه اصلا کار آسونی نیست.

معمولا مخاطب و خریداران هدایای تبلیغاتی به دنبال هدایایی هستند که عرف جامعه است و خیلی کم بخش مربوط به هدایای تبلبغاتی خاص مورد توجه قرار میگیره.اما چیزی که واضحه اینه که اثربخشی که در هدایای خاص هست قطعا درمورد هدایای معمول و عرف جامعه مثل خودکار،لیوان و ... وجود نداره.نظرما اینه که هرسفارش باید با توجه به جزییات و نیاز های برند و مشتری شخصی سازی بشه مخصوصا وقتی که پای هدایای خاص از بهترین مارک ها وسط باشه. 

خب حالا منظور از هدایای تبلیغاتی خاص چیه؟

حتما هدیه شما نباید خیلی خلاقانه باشه.اینکه هدیه انتخابی شما شیک و نفیس و در بسته بندی جذابی باشه نشونگر اینه که هدیه شما از ارزش مادی و معنوی بالایی برخورداره و کاملا تاثیر پیام و داستان برند شمارو به مخاطبتون نشون میده و شمارو در ذهن آنها ماندگار میکنه و از همه مهمتر باعث پایبندی بیشتر مشتریان سودآور به برند شما میشه.

چرا هدایای تبلیغاتی خاص؟

 

خب حالا میرسیم به اینکه چرا هدایای تبلیغاتی خاص؟؟؟

 

هدایای تبلیغاتی خاص که معمولا مخصوص مدیران و مشتریان خاص هستند و ما اونارو هدایای مدیرتی مینامیم،نیز از همون دسته از محصولات تبلیغاتی هستند که حالا حالاها از ذهن مخاطب دور نمیشه.

هدایای مدیرتی خاص برای زمانی مناسبه که شما شجاعانه استراتژی بازاریابی متفاوت تری از بقیه شرکت ها و رقبای خود انتخاب میکنید و متفاوت بودن رو ترجیح میدید.

گاهی وقتا لازمه خارج از چارچوب های معمولی در حوزه هدایای تبلیغاتی پیشنهادهای ویژه و هدایای  تاثیرگذاری انتخاب کنید



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 248
برچسب ها :

تاريخ : | | نویسنده : سحر |

هدایای  تابستانی

فصل تابستان با زيبايى هاى متنوع و انواع و اقسام ميوه هاى رنگارنگ براى هر شخصى جذاب است. اما اين جذابيت در روزهاى گرم و طاقت فرسا رنگ و لعاب خود را از دست ميدهد و آدمى را تنها به فكر راهى براى رهايى از گرما و خنك شدن مى اندازد.

يكى از ابتدايى ترين اين روش ها بادبزن ها بودند كه پس از مدتى راه خود را به سبد تبليغات باز كرده و با چاپ در رنگ هاى مختلف و معرفى كالا و محصول مدتى مورد استقبال قرار گرفتند.

اما از آنجايى كه تكنولوژى در لحظه در حال پيشرفت است و تقريبا هر روز محصولى جديد وارد بازار مصرف مى شود، بسنده كردن به محصولات قديمى مفهومى جز اصرار بر كار اشتباه ندارد و مسلماً شركتى كه خود را با اين پيشرفت سازگار نكند در ميان مشتريان جايگاهى نخواهد داشت.

از زمانى كه موبايل ها و تبلت هاى هوشمند وارد زندگى بشر شدند، تحولى بزرگ در سبك زندگى بوجود آمد و تقريبا اكثر كارها با اين وسايل همراه به سرعت قابل انجام است؛ و مهمتر از همه اينكه همه جا در دسترس هستند. با اين تفاسير لوازم جانبى اين دستگاه هاى همراه دنياى متنوعى را به خود اختصاص داده اند.

يكى از اين وسايل كه بالاخص براى روزهاى گرم تابستان طراحى شده است، مينى فن تبليغاتى است.

اين فن كوچك طورى طراحى شده كه قابليت اتصال به آيفون، اندروييد و انواع تبلت را داراست.

در آخر اينكه چنانچه اين محصول زيبا را به عنوان هديه تبليغاتى براى مدعوين خود در نظر بگيريد، نه تنها اينكه بدلیل خاص بودن نظر ديگران را به خود جلب خواهيد كرد، بلكه نام كمپانى شما با تكنولوژى روز عجین خواهد شد ؛ و اين يعنى تبليغات درست و هدفمند!

 

 

 

 

 

 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 231
برچسب ها :

تاريخ : | | نویسنده : سحر |